Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är i släktstugan och får lite klåda av alla saker som finns här, sparat av generationer tillbaka. En del bra såklart, men inte alltVi rensar på, bra jobbat av oss!
Förra tråden kom upp i 2000 inlägg, vi fortsätter här
Har du rensat, kastat, sålt något på sistone? Eller behöver du bara lite pepp och en spark i arslet för att komma igång?
Vi rensar på, bra jobbat av oss!
Förra tråden kom upp i 2000 inlägg, vi fortsätter här
Har du rensat, kastat, sålt något på sistone? Eller behöver du bara lite pepp och en spark i arslet för att komma igång?
Vad skönt att få en sån där klåda! Brukar bli mycket gjort då!Är i släktstugan och får lite klåda av alla saker som finns här, sparat av generationer tillbaka. En del bra såklart, men inte allt
Tänker använda den klådan till att sparka igång ordentligt när jag är hemma igen!
Sånt man använder räknas ju typ inteJust sålt av en massa skönhetsvård jag aldrig kommer att använda
Att jag just också köpt en herrans massa porslin ska vi tala tyst om... men det kommer att användas!
Sånt man använder räknas ju typ inte
Men gött att bli av med skönhetsvården! Bara onödigt att ha kvar sånt. Jag har själv några askar ögonskuggor jag aldrig använder, dom får nog med på loppis sen när jag väl får bord där igen (står på kö).
Lokal Facebookgrupp? I mitt område kommer det ofta inlägg med olika material, virke, trädgård annat. Ibland säljes (billigt), men ofta bortskänkes.Någon som vet hur en kan bli av med bräder, plywood, och annat snickerimaterial? Inga jättemängder men tillräckligt för att det ska kännas fel att slänga.
Välkommen till tråden!Det ska snart komma in en bebis i vårt liv, och vi har så mycket skit alltså. Jag måste verkligen börja rensa!
Ska försöka ta tag i det, så detta kan vara en bra tråd att följa
Har inte facebook men kanske slänger upp det som bortskänkes nånstans, eller kollar med skolan.Lokal Facebookgrupp? I mitt område kommer det ofta inlägg med olika material, virke, trädgård annat. Ibland säljes (billigt), men ofta bortskänkes.
Annars kolla med någon skola/förskola i närmaste samhälle, bortskänkes till pyssel/slöjd där med tänker jag.
(Annars tycker jag egentligen att virke är av typen bra-att-ha och rensar extremt sällan. Eller aldrig )