bigganl
Trådstartare
En kompis till mig har en hund som visar tecken på någon sorts allergi. Han blir periodvis röd i ögonen, han har mycket problem med spruckna trampdynor och de senaste månaderna har problemen eskalerat då han börjat klia sig nåt enormt. Han får gå med tratt nu för att inte klia sönder sig. Ägaren är förtvivlad och veterinären vill påbörja en rejäl allergiutredning. Ägaren är fattig student och då detta enligt veterinären blir mycket kostsamt förbereder hon sig för att lämna stugan på landet och flytta in till stan för att kunna sälja sin bil. Detta för att ha en chans att ha råd med utredningen.
Jag lider med henne och vill försöka hjälpa henne.
Vad kan en sån här utredning egentligen kosta? Jag förstår att man inte kan säga någon exakt summa, men mellan tummen och pekfingret. Hur mycket kan det röra sig om?
Ni som gjort allergiutredningar på era hundar: Hur mycket kostade det er ungefär?
Hunden är ordentligt försäkrad och försäkringen täcker ju 80 eller 85%.
Jag lider med henne och vill försöka hjälpa henne.
Vad kan en sån här utredning egentligen kosta? Jag förstår att man inte kan säga någon exakt summa, men mellan tummen och pekfingret. Hur mycket kan det röra sig om?
Ni som gjort allergiutredningar på era hundar: Hur mycket kostade det er ungefär?
Hunden är ordentligt försäkrad och försäkringen täcker ju 80 eller 85%.