allergihästar

P

piggeliinn

hej :P
ja undrar om det än nån mer här än jag som äger allergihästar av rasen american curly lr baskjir? jag har en av varje sort som ja rider western på. skulle va kul att lära känna nån som har såna oxå. ;)

Sv: allergihästar

jag har en baskir korsning med varmblod!
han är hingst och är ett år,ska ha han till western! :bump:

han är efter babushkas jesco. (hur stavas det igentligen...)

Jag har en basjkir.
Ett sto, Alzhita heter hon.
född 2003
e. babuschkas gajrat
u. Bruska
ue. Baygas

Hon är på inridning nu och hon ska utbildas i western.
Ska på första tävlingen i Hagfors 22 juli =)

Hej där!

Det är jag som har pappan till din hingst. Du stavade nästan rätt Babuschkas Jesco stavas det. Har Lollo visat på sidan där han finns med? Annars så har du den här www.kosack.se

Hälsningar Tina

JAg har två basjkirer tillsammans med min fru.
Den ena är en stor och reslig valack på 15år och den andra är ett sto som jag hafr sedan föl.
Hon är inkörd och reds in vid 5års ålder.
Eftersom basjkiren växer så långsamt har vi valt att ta det försiktigt och skynda långsamt.
Vi har lagt ner mkt tid på träning från marken . Hon tömkördes långt innan inridningen och det underlättar mkt.

/ Nanne;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: iliedtoday
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka