Alla Ponnytravare!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare |eLLaN|
  • Startdatum Startdatum
E

|eLLaN|

Hej!!
Var det nån här inne som var och tävlade/tittade på Tingsryd 6/6, Åmål 18-19/6, Årjäng 24/6?? Jag var där ( alla 4 dagarna ) och tävlade med min shetlandsponny Corello!! Det var skit kul!! Nån som har lust att skriva, som är intresserad av ponnytrav och kanske har en egen och tävlar med?? Skriv till mig då :D

Undrar också om det är någon som ska till Mantorp 3/7 och tävla?? De ska jag :rofl:

Kram |eLLaN|

Sv: Alla Ponnytravare!!

Klar att man var på Tingsryd :D Va heter din pålle då?

Nää, ska till Jägers den 3 ;)

Tyvärr är man anmäld till Mantorp, men är sjuk och helt oförberädd så jag VILL INTE!

Jo min polle heter Corello :)
Vad heter din ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 986
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka