Stollan
Trådstartare
Får jag lov att presenter Blossom en shelti himalaya precis som sin mor och far.
Nåja förutom att pappan är en coronet då.
Är den första renrasiga jag har fött upp
Stjärnfallet's Jasmine är ett äventyligt marsvin som gärna utforskar världen (i detta fall lägenheten).
Hon är en shelti himalaya och är mamma till Blossom.
Sedan har vi Cavatina's Juliana som allmänt kallas för Sara här hemma.
En lite mera blyg tjej och halvsyster till Falling Water's Gaudi som också bor här
Pavon's Kalorius är en lycklig gris just nu som delar hage med 3 flickor på en gång.
Det måste vara hans långa svarta lockiga päls som lockar
Men hans helbror Pavon's Kosmus har också likadana krullar så han förstår inte varför det inte var han som skulle pussa på marsvinsflickorna istället
Casanova vill kunna göra skäl för sitt namn och kurtisera damerna men har fått tilldelat sig en teddyhanne istället man kan ju inte få allt
Teddyhannen är en söt pratglad typ som gärna får pussar på nosen
Hans ljuva namn är just Teddy
Sist men absolut inte minst så har vi Stina.
Hon är en regäl dam som härjar med järntass i sin bur.
En ypperlig fostrare till alla dom unga marsvinsflickorna som kommer att vara här
Det var en presentation av mina marsvin och vill man se mer kort på dom så finns dom på min marsvinssidan http://www.himidreams.com/
Nåja förutom att pappan är en coronet då.
Är den första renrasiga jag har fött upp
Stjärnfallet's Jasmine är ett äventyligt marsvin som gärna utforskar världen (i detta fall lägenheten).
Hon är en shelti himalaya och är mamma till Blossom.
Sedan har vi Cavatina's Juliana som allmänt kallas för Sara här hemma.
En lite mera blyg tjej och halvsyster till Falling Water's Gaudi som också bor här
Pavon's Kalorius är en lycklig gris just nu som delar hage med 3 flickor på en gång.
Det måste vara hans långa svarta lockiga päls som lockar
Men hans helbror Pavon's Kosmus har också likadana krullar så han förstår inte varför det inte var han som skulle pussa på marsvinsflickorna istället
Casanova vill kunna göra skäl för sitt namn och kurtisera damerna men har fått tilldelat sig en teddyhanne istället man kan ju inte få allt
Teddyhannen är en söt pratglad typ som gärna får pussar på nosen
Hans ljuva namn är just Teddy
Sist men absolut inte minst så har vi Stina.
Hon är en regäl dam som härjar med järntass i sin bur.
En ypperlig fostrare till alla dom unga marsvinsflickorna som kommer att vara här
Det var en presentation av mina marsvin och vill man se mer kort på dom så finns dom på min marsvinssidan http://www.himidreams.com/