alla era bästa hästtips

Sv: alla era bästa hästtips

Kl

Har man flytande liniment så går det väldigt bra att sätta på ett sprey munstycke på flaskan, så blir det väldigt mycket lättare att applicera linimentet!
 
Sv: alla era bästa hästtips

Om man som jag lyckats slarva bort pumpen till B-vitaminerna :o, så kan man ta en vanlig pump-tvåls-flaska. Diska ur den ordentligt, höll i vitaminerna och kolla hur många pump som motsvarar den rek. dosen vitaminer. Billigt och bra. :D
 
Sv: alla era bästa hästtips

H2O-bag (finns på Hööks) är min bästa (häst)investering på länge! Så jäkla enkelt att fylla vatten utan att släpa massa hinkar! Föredrar till och med det framför att slanga vatten. Vi har ca 100 meter från vattenkran till lösdriften.
 

Liknande trådar

Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
586
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 377
Senast: Twihard
·
Ekonomi & Juridik Jag ska sälja mina hästar och undrar om ni har tips på bra köpekontrakt man kan ta del av? Ladda ner/köpa/osv? Hastnet hade en...
Svar
5
· Visningar
496
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Är på jakt efter den bästa budgetappen! Någon som har ett tips? Det är okej om den kostar lite, så länge den är värd det.
Svar
5
· Visningar
463
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Utställnings frågor
  • Avels fråga
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp