Diskuterade katter igår, och en människa säger att alla mina katter kommer att dö för att de är för många!
De kommer få sjukdomar och parasiterna kommer ta över dem och parasiterna kommer att gå över på hästarna så de också kommer att bli sjuka
Jag har just nu åtta kattungar som ska flytta hemifrån när de är redo i slutet av augusti.
Jag har tre katter som är ute och inne katter, sen fick vi katter på köpet när vi köpte vårat hus:smirk: och de bor i stallet fem stycken, alltså sexton katter sammanlagt.
Kan någon förklara för mig vad människan menade?
Varför skulle de bli sjuka och dö?
De är ju inte instängda i ett litet rum precis utan kan gå ut och in som de vill och har ju stora ytor att röra sig på!
Dessutom så påpekade hon att det blir ju jättedyrt att avmaska dem (som om jag inte visste det)
Sen undrar jag också varför säger folk "varför slår ni inte ihjäl kattungarna"
Öh varför skulle jag
Friska djur har rätt att leva enligt min livsfilosofi...givetvis ett bra liv
Upprörd och irriterad TinyWiny
De kommer få sjukdomar och parasiterna kommer ta över dem och parasiterna kommer att gå över på hästarna så de också kommer att bli sjuka
Jag har just nu åtta kattungar som ska flytta hemifrån när de är redo i slutet av augusti.
Jag har tre katter som är ute och inne katter, sen fick vi katter på köpet när vi köpte vårat hus:smirk: och de bor i stallet fem stycken, alltså sexton katter sammanlagt.
Kan någon förklara för mig vad människan menade?
Varför skulle de bli sjuka och dö?
De är ju inte instängda i ett litet rum precis utan kan gå ut och in som de vill och har ju stora ytor att röra sig på!
Dessutom så påpekade hon att det blir ju jättedyrt att avmaska dem (som om jag inte visste det)
Sen undrar jag också varför säger folk "varför slår ni inte ihjäl kattungarna"
Öh varför skulle jag
Friska djur har rätt att leva enligt min livsfilosofi...givetvis ett bra liv
Upprörd och irriterad TinyWiny