Alla dessa stångbett

Cezzan

Trådstartare
Surfade runt lite på Hööks, för at se efter en tunnare stång än den jag rider på nu.
Inte en enda av stångbetten har tillhörande kedja.
jag antar att tanken är att man ska köpa en kedja till själv, för de menar väl inte att man ska rida utan kedja???? :confused:

Vad menar du då??? Alla stångbett (kandar, pelham, kimblewick m.fl) har ju kedja på deras sida. Vad får dig att tro att kedjan inte medföljer?

Eller är det westernbetten du menar? De säljs utan kedja så att man själv kan välja vilken curb man vill ha. (läder eller kedja)

det medföljer säkerligen kedja, personalen har nog tagit undan den för att den är rätt lätt att själa. bara smyga ner i fickan bakom en hylla lite lätt...

Hm... Men de har ju lösa kinnkedjor och krokar hänger framme, är det inte lättare att stjäla dem isf? :confused:

Kedjor följer bara med till de "engelska" stångbetten. :)

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
882
Senast: Takire
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30