Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ridserien är åtta avsnitt, det andra avsnittet har redan publicerats.Kommer de att fortsätta filma dem eller är det bara pratpodden som gäller?
Har ni sett det här? hur roligt som helst!!
De ska tydligen hoppa i globen!
ja, det märks ju att de är bra vänner och har en sån chargong, jargong, hur stavas det??.Vilka vansinnigt svåra människor de verkar vara. Både svåra som i "åh, jag är så svår och invecklad som person, du kommer aldrig att förstå mig" och att de verkar jävligt svåra att umgås med. Har ni sett det andra avsnittet, där de är i stallet?
Jag tycker mer att de utesluter alla omkring dem med sin jargong, på ett lite otrevligt sätt. Men jag har inte lyssnat på deras podd heller.ja, det märks ju att de är bra vänner och har en sån chargong, jargong, hur stavas det??.
jag tycker att det här känns precis som deras poddcast, samma sätt de pratar på, fast det handlar om hästar. otroligt kul. vill se dom rida nu!!
Respektlösa fjantar är vad de är! Jag fattar inte hur de kan få göra detta. Det finns så många skickliga ryttare som kämpar som galningar för att komma dit så får dessa sk "kändisar" tramsa runt. Flamsa runt som 5-åringar och tjata om överklassportJag tycker mer att de utesluter alla omkring dem med sin jargong, på ett lite otrevligt sätt. Men jag har inte lyssnat på deras podd heller.
Men det ska bli väldigt kul att se hur det går för dem
Va? Jag har alltid en stylist med mig Med osminkad glåmmighet, leriga skor och slitna jeans så har vi prickat in cowboy/heroin chick stilen perfektSå himla kul var det väl inte... Men måste man ha stylist när man shoppar ridkläder?