Alex och Sigge rider

Ja, det var sjukt roligt kollade på det när jag nattade barnen och började fnissa så dom vaknade.
 
Vilka vansinnigt svåra människor de verkar vara. Både svåra som i "åh, jag är så svår och invecklad som person, du kommer aldrig att förstå mig" och att de verkar jävligt svåra att umgås med. Har ni sett det andra avsnittet, där de är i stallet?
 
Vilka vansinnigt svåra människor de verkar vara. Både svåra som i "åh, jag är så svår och invecklad som person, du kommer aldrig att förstå mig" och att de verkar jävligt svåra att umgås med. Har ni sett det andra avsnittet, där de är i stallet?
ja, det märks ju att de är bra vänner och har en sån chargong, jargong, hur stavas det??.
jag tycker att det här känns precis som deras poddcast, samma sätt de pratar på, fast det handlar om hästar. otroligt kul. vill se dom rida nu!!
 
ja, det märks ju att de är bra vänner och har en sån chargong, jargong, hur stavas det??.
jag tycker att det här känns precis som deras poddcast, samma sätt de pratar på, fast det handlar om hästar. otroligt kul. vill se dom rida nu!!
Jag tycker mer att de utesluter alla omkring dem med sin jargong, på ett lite otrevligt sätt. Men jag har inte lyssnat på deras podd heller.
Men det ska bli väldigt kul att se hur det går för dem :D
 
Jag tycker mer att de utesluter alla omkring dem med sin jargong, på ett lite otrevligt sätt. Men jag har inte lyssnat på deras podd heller.
Men det ska bli väldigt kul att se hur det går för dem :D
Respektlösa fjantar är vad de är! :rage:Jag fattar inte hur de kan få göra detta. Det finns så många skickliga ryttare som kämpar som galningar för att komma dit så får dessa sk "kändisar" tramsa runt. Flamsa runt som 5-åringar och tjata om överklassport :wtf:
Ska man ge sig in i någon annans idrott ska man göra det med respekt. Gunde Svan är ett föredöme. Men han vet väl också vad som krävs för att nå toppen oavsett vilken sport man ägnar sig åt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 782
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Raderad medlem 149639
·
Träning Jag och sambon ska till Portugal, Estoril i höst! Tänkte höra om någon har tips på om man kan ta en dagsutflykt någonstans och rida...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Lightzone
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 222
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp