Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tänker jag ge upp på Hansbo, trots att jag helst vill gynna svenska märken. Behöver lite tips på regntäcken i en liknande prisklass, max 800 :-. Vill gärna hitta en modell som sitter bra på hästar med smal bringa och bogparti, och det får gärna vara något fodrat och ha snabbknäppen. Tips mottages!
*kl*
Är Horseware-täckena stora i storlekarna? Min pålle drar 135 i täcken, frågan är om man ska skaffa ett 140 eller ett 130
Mitt Domanitäcke läckte efter första användningen, så det är inget täcke jag tänkt köpa igen.
Varför reklamerade du det inte? Alla täckesmodeller har "måndagsexemplar". Alla återförsäljare hade direkt gett dig ett nytt.
Borde ha gjort det egentligen men den tanken dök tyvärr inte upp i mitt huvud . Ska iaf försöka impregnera den på nytt och hoppas det hjälper
*kl*
Är Horseware-täckena stora i storlekarna? Min pålle drar 135 i täcken, frågan är om man ska skaffa ett 140 eller ett 130
HeJ!
Jag har samma erfarenhet. jag tvättade mitt domani över träbordet i stallet- inte en droppe vatten på bordet efteråt. Jag älskar mitt domani, tyvärr är nya pållan alldeles för liten för att passa i det:-(. (väx väx väx!!!)
/ Lavinia, som önskar hon hade råd med domani nu med..