Äldre trådar

F

Fjomp

Märkte när jag tittade över alla trådar jag gjort att de allra äldsta finns kvar, men de ifrån t.ex. 2007 är borta? För min del gör det inget, är bara lite nyfiken hur de äldsta kan vara kvar men inte dem :p

Sv: Äldre trådar

Startade du några trådar på hästforumen under förra året då, eller skrev du bara på Ungdom?

Snackforumen (U,ÄU,S,Gnägg) dödar ju alla trådar efter en månad utan nya inlägg.

Sv: Äldre trådar

Ingen aning om jag ska vara ärlig.. Men det verkar som att endast hästtrådarna är sparade, vilket jag är tacksam för :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
397
Senast: Jeps
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama