Äldre tävlingsresultat

J

jobro

Hej!

Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i Sverige tidigere än år 1990...?

Sv: Äldre tävlingsresultat

jobro skrev:
Hej!

Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i Sverige tidigere än år 1990...?

Om du bara vill veta vilka som blev medaljörer, så finns alla resultat från SM ponny på:
http://www.medalj.tk

Häst kan du hitta på ridsportförbundets hemsida.

Sv: Äldre tävlingsresultat

jag har en hel del gamla årsböcker liggande härhemma,Pma mig om ponny/häst och år så kan jag kolla upp det vid ngt tillfälle.

Förr gick det att betsälla "tävlingsstatestik" för speciell häst, men jag tror inte dte går längre. Ring ridsportsförbundet, be att få prata med tävlingsansvarig.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 729
Senast: Häst_
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: Murray
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V