Äldre kallblodstravare

lobell

Trådstartare
Skulle vilja se kort på era äldre kallblodstravare 20+

Har en dam på 19 år och är nyfiken på hur länge man kan räkna med att rida henne om inget oförutsett händer.
hHon är travtränad men har inte gått många lopp, lite montetränad, men mest skogsmulleriden.

Berätta gärna vad ni gör och hur ofta :)
 
Sv: Äldre kallblodstravare

Har en 19 årig som med medelgod kondis ledigt går 5,5 mil på två dag inte mattats ett dugg som jag kan märka. 4-5 år tror jag du får häst.
 
Sv: Äldre kallblodstravare

Du ville ha bilder va:p?
33221122.jpg
33221123.jpg

33221124.jpg
33221125.jpg
33221121.jpg
[/IMG][/IMG]
33221120.jpg


kallblodstravare sto 21 år:) en hetlevrad tjej i ridningen och brinner för att trava och galoppera. jag tycker så att,så längen hästen är är pigg och med på det du vill göra så ser jag inget hinder att både trava oh galoppera och träna osv. så längen hästen tycker det är kul och VILL så är det ingen fara med vanlig motion och träning:).
jag både rider ut och tränar i paddocken i alla gångarter. hoppar gör vi oxå någon gång i bland,dock inte så ofta då jag är extremt rädd om henne(nojjig:p) har börjat att galoppera över galoppbommar och hon tycker det är skit kul. hon är välldigt fin och fräch i kroppen och har inte börjat sjunka ihop. men sen ser man när hästen inte längre vill träna lika hårt längre.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 586
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 342
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har varit en person som övertänkt väldigt mycket. En del ligger i att andra har pratat så mycket om vad som kan hända eller berättar...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Krummi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 096
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp