Åldersgräns för b-ponny?

Totola

Trådstartare
Vad är åldersgränsen för B-ponny?
En tjej i stallet där jag står som är orolig för att hon börjar bli för gammal, men själv misstänker jag att det inte är så..
Var kan man hitta sådan info, helst på nätet?

Sv: Åldersgräns för b-ponny?

Du hittar informationen i TR. Men det är 13 år om man vill tävla hoppning, 14 år för dressyr/fälttävlan.

Tack för svaret! Jag är själv ingen tävlingsryttare och äger inget TR så om det finns som info någonstans på nätet (så man kan visa det svart på vitt) vore jag mycket tacksam!

Hej!
Gå in på Stallbacken- där står reglerna. De är precis som brake a leg skrev... Stallbacken länk finns som nålad tråd under här hittar du dressyrprogram.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
536
Senast: Mli
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: skiesabove
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka