Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det inte var så farligt som det såg ut! Och kul med rom, hoppas det blir flera pansarmalar för dig nu då!Det hände något i mitt akvarium häromkvällen när det var släckt. Plötsligt blev det ett rejält plaskande i ytan på ett ställe. Jag tände för att titta men såg inget. Dagen efter hittade jag bara 2 förskrämda pansarmalar som gömde sig i en grotta vid en rot. Den tredje lyste med sin frånvaro. I det läget var jag nästan säker på att min största Ancistrushane fångat den tredje och käkat upp den. Idag hittade jag så den tredje, de gömmer sig fortfarande, och fick faktiskt se henne framme ur en rätt dålig vinkel, tyvärr verkar det vara honan som är den tuffa framåt av de tre. Jag såg då att ryggfenan är skadad, den ser halvt bortsliten ut utifrån att hon har ett sår på ryggen just där fenan fäster in. Den stod inte heller rakt upp som den brukar utan slängde lite i strömmen. Kan sånt här läka eller måste jag avliva henne?
Edit och just när jag skrivit detta så hittade jag pansarmalrom på glaset . Hon är nog inte så farligt skadad då utan mest lite chockad. Romen insamlad så ska släppa ner den i en burk där den får kläckas.
Ups fel tråd!Middag - pasta med kyckling
Får flashbacks från då jag också gjorde VB med hjälp av hinkar, huuujedanemej... många tunga lyft och mycket vatten på golvet blev det x) Glad att jag har golvbrunn och slang idag!!Är knepigt med arbetsljus i mitt 140
Hinkar till alla mina akvariumFår flashbacks från då jag också gjorde VB med hjälp av hinkar, huuujedanemej... många tunga lyft och mycket vatten på golvet blev det x) Glad att jag har golvbrunn och slang idag!!
Blir iofs fortfarande en hel del vatten på golvet... Blev helt kringkring vid insättning av en antidepp och gick helt sonika IFRÅN största akvariet medan det höll på att fyllas upp med slang från kranen på fullt ös... och så glömde jag bort det helt. Fick plaska in i det rummet sen. En vecka senare gjorde jag om exakt samma grej igen!! Golvet blev väldigt rent iaf.
Åh herregud, vilken mardröm!Hinkar till alla mina akvarium
Värst var det när jag hade nitrit i 200a. 50% vb varje dag i 10 dar...
Japp, många hinkar blev det dåÅh herregud, vilken mardröm!
Är någon CryptocorynePlanterat lite växter som kom idag
Hur hög är den där?Planterat lite växter som kom idag