Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft paradisfiskar. Fina firrar!Min bästa butik gör ÄNTLIGEN en utkörning i mitt område den här veckan och jag tror att jag precis beställt ett par macropodus ocellatus, roundtail paradise fish.
De är jättefina, och den här varianten har jag aldrig sett i butik förut! Jag lånar en internetbild:Jag har haft paradisfiskar. Fina firrar!
Jag hade de vanliga blåDe är jättefina, och den här varianten har jag aldrig sett i butik förut! Jag lånar en internetbild:
Visa bifogad fil 63245
WooOow!! Vilken sjukt snygg firre!De är jättefina, och den här varianten har jag aldrig sett i butik förut! Jag lånar en internetbild:
Visa bifogad fil 63245
De är också jättefina, men de här fångade mitt öga lite sådär extra!!Jag hade de vanliga blå
Visst är de läckra! Jag kunde inte låta bli, och jag har ju ett tomt kallvattenskar sedan alla endlersarna strök med såattehhh....WooOow!! Vilken sjukt snygg firre!
Ja. Nu har jag bara 4 st stora guld guramiDe är också jättefina, men de här fångade mitt öga lite sådär extra!!
Har du kollat appen Band?Jaha, herre jösses... flyttade över sista "decemberynglen" till yngelakvariet härom dagen och två dagar efter var det ett gäng nya yngel i det stora igen...
Facebook är ju jobbigt att försöka göra annonser, då man inte får handla med djur... så jag får väl klistra upp lappar i portuppgångarna härom kring... och lägga in en blocketannons. För det här kommer inte fungera nån längre tid...
Jag är så sugen på Christmass moss men hur funkar det med mossa och alger. Är lite orolig för att den blir en algröra
Käkar räckor alger?Mina pälsalger satte sig på min sån mossa och så var det bara att slänga den tillslut. Funkade fint sålänge det bara var toffsalger i karet iaf.
Trådalgerna gillade mossan också, men i det karet rensade amanoräkorna bort alla alger så det löste sig så.
Gud ja! Jag har bara haft amanoräkor, de blir lite större och effektivare algätare har jag aldrig varit med om! De har gjort ett jättejobb i det karet jag har dem i, och fortsätter att hålla efter algerna väldigt bra!Käkar räckor alger?
Har funderat på att skaffa räkor men hur funkar det med fiskarna?
Då kanske jag skulle satsa på något sådant. Är Amano de enklaste eller finns det andra lämpliga? Har fredliga fiskar i form av drottningrasbora, metallpansarmal och ancistrus.Gud ja! Jag har bara haft amanoräkor, de blir lite större och effektivare algätare har jag aldrig varit med om! De har gjort ett jättejobb i det karet jag har dem i, och fortsätter att hålla efter algerna väldigt bra!
Sålänge fiskarna inte är så stora att räkorna går in i munnen på fiskarna så funkar de väldigt bravtillsammans.
Jaha, herre jösses... flyttade över sista "decemberynglen" till yngelakvariet härom dagen och två dagar efter var det ett gäng nya yngel i det stora igen...
Facebook är ju jobbigt att försöka göra annonser, då man inte får handla med djur... så jag får väl klistra upp lappar i portuppgångarna härom kring... och lägga in en blocketannons. För det här kommer inte fungera nån längre tid...
Då kanske jag skulle satsa på något sådant. Är Amano de enklaste eller finns det andra lämpliga? Har fredliga fiskar i form av drottningrasbora, metallpansarmal och ancistrus.