_Charlotte_
Trådstartare
Jag är den där jobbiga vännen/dejten som alltid säger "jag vet inte riktigt..." när det ska hittas på något kul att göra. Det tänkte jag ändra på nu, så jag tänkte försöka få ihop en lista på roliga grejer man kan hitta på om man är två (och bara två). Det mesta tycker jag passar utmärkt både för att umgås med en vän eller gå på dejt, så jag tycker faktiskt det kan vara samma lista.
Här är min början, fyll på med era bästa och roligaste tips! Gärna sånt som är billig och lättillgängligt.
* Baka eller laga mat
* Gå på promenad/jogga
* Fika, hemma eller på café
* Gå på bio/teater/konsert
* Gå på museum/utställning
* Åka och bada
* Åka på en "mini-roadtrip"
* Spela spel (sällskapsspel, tv-spel)
* Gå ut och ta några drinkar
* Kolla på film
* Bowla/spela biljard
Som ni ser är det bara massa vanliga förslag, jag vill ha mer roliga och fartfyllda aktiviteter. Dock inte allt för energikrävande (typ träna, långvandring och liknande) eftersom jag är sjuk. Vad är era bästa tips?
Här är min början, fyll på med era bästa och roligaste tips! Gärna sånt som är billig och lättillgängligt.
* Baka eller laga mat
* Gå på promenad/jogga
* Fika, hemma eller på café
* Gå på bio/teater/konsert
* Gå på museum/utställning
* Åka och bada
* Åka på en "mini-roadtrip"
* Spela spel (sällskapsspel, tv-spel)
* Gå ut och ta några drinkar
* Kolla på film
* Bowla/spela biljard
Som ni ser är det bara massa vanliga förslag, jag vill ha mer roliga och fartfyllda aktiviteter. Dock inte allt för energikrävande (typ träna, långvandring och liknande) eftersom jag är sjuk. Vad är era bästa tips?