Aktiva användare för närvarande

S

scotty

När man tittar på denna rubrik så står jag själv alltid först med röd text och en asterix och dom andra blå text. Men så ser man ett fåtal som också har röd text. Jag undrar varför??? Någon som vet?
Carina

Sv: Aktiva användare för närvarande

Röd text blir det om du klickat på det nicket för tex kolla dens profil. Att du står först med asterix eller vad du kallade det ;) Är att du har klickat i att du inte ska synas att du är online.

Okey då vet jag. Tusen tack.
Carina

Detta med asterix är möjligt. Jag har inte markerat att jag inte ska synas. Men däremot så undrar jag varför jag alltid står först?

det sorteras efter den som senast var aktiv. eftersom du - för dig - var senast aktiv när du laddade den sidan, så står du först. :)

Tyckte väl det lät konstigt. Tänkte på den där seriefiguren :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Sel
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 236
Senast: Vicks
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info