Virveln

Trådstartare
Är det någon som vet mer om den hingsten? Om jag fattat rätt är han i sin tur e Accord II. Kan någon mer om stammen?

Har han själv tävlat? Hur är avkommorna i kapacitet, temperament mm? Finns det några "kända" avkommor?

Sv: Ako??

Ok, tack för det! Någon som vet mer om honom? Det verkar ju finnas ganska många avkommor till salu iaf.

Finns det någon som har mer info om Ako? Kanske har någon avkomma efter honom?! Vore intressant att veta hur de hoppar! Har han själv tävlat, eller bara verkat i avel?

Har en son efter Ako, Född 05 och vi är jättenöjda med honom. Han tycker om att hoppa, även ut ur hagen,

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30