JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Akim du Cap Vert skrällvann kriteriet
Moderator
Hästnyheter
Monas Invercote gjorde en härlig debut i regi Björn Goop. I ett händelserikt race skrällvann duon på Vincennes. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Charley du Noyer är nästa stora franska stjärna. På lördagen tog Ready Cash-sonen en överlägsen seger i Critérium des 4 Ans på...
Hästnyheter
Även i Frankrike avverkas det fina lopp i påsken. På lördag avgörs Prix du Bois de Vincennes i Paris. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Frankrikes främsta treåringar gör upp i en prestigefylld batalj på söndag då Critérium des Jeunes... ...
Källa / Läs mer...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
58 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 761
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
Idag kl 18:56
Svar: 1
Visningar: 45
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
Idag kl 18:53
Svar: 21
Visningar: 940
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård I fredags var det dags för ultraljud igen. Det har fortsatt att läka och fylla i mycket bra så nu ansåg veterinären att det nog är i...
Linda_A
7 minuter sedan
Svar: 786
Visningar: 61 508
Vård
Födda -21
Avel Har ridit mitt sista pass innan flytt och vila. Red på stora bågar runt koner och byggde sedan ut till åttvolter i skritt och halter...
Fabian In Memoria
33 minuter sedan
Svar: 891
Visningar: 109 881
Avel