Aj min häl

annie_cool

Trådstartare
Hej har under en lång tidhaft ont i min häl det gör ont när jag går långt på hårt underlag länge i bland haltar jag. Fotvård ska bokas får se hur det blir då det var ett tag sedan men ändå.vad tror ni vad felet kan vara?

Lätt gjort man går på tån fr att avlasta. Men av det kan det bli värre. Fick sådant när jag drog var dag på palldragare.
Mjukare suler samt verkligen lägga tyngden på hälen för att inte fresta vart lösningen. Inte skönt men det fungerade efter rätt lång tid.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 651
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
280
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar