Aj min häl

annie_cool

Trådstartare
Hej har under en lång tidhaft ont i min häl det gör ont när jag går långt på hårt underlag länge i bland haltar jag. Fotvård ska bokas får se hur det blir då det var ett tag sedan men ändå.vad tror ni vad felet kan vara?

Lätt gjort man går på tån fr att avlasta. Men av det kan det bli värre. Fick sådant när jag drog var dag på palldragare.
Mjukare suler samt verkligen lägga tyngden på hälen för att inte fresta vart lösningen. Inte skönt men det fungerade efter rätt lång tid.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka