Aj aj aj - ont i ryggen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
U

ulda

Det verkar nästan som att foglossningarna har kommit tillbaka. Jag har hört att man kan få foglossningar även efter att barnet har fötts - är det nån som har erfarenhet av detta. Det gör svinont i ryggslutet nere i skinkan och det blir ju inte bättre av att man kånkar omkring på en allt tyngre bebis hela dagarna. :(

Har bokat tid hos Naprapat idag, men man undrar ju om de verkligen kan hjälpa mig om det nu är fogarna (hade foglossningar v 14-20 under graviditeten, sen försvann det helt).
 
Sv: Aj aj aj - ont i ryggen!

i skinkan? strålar det ner i benet? då är det nog ischias... foglossning brukar väl göra mest ont i "könsregionen" i alla fall för mig... har haft sen v 10 ungefär.... blääää
 
Sv: Aj aj aj - ont i ryggen!

Mja det strålar inte ner i benet direkt men däremot gör det att jag inte kan gå utan att få jätteont.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 824
Gravid - 1år Min son föddes i juni förra året och min foglossning försvann nästan direkt efter förlossningen. Jag började få ont runt vecka 20, först...
Svar
3
· Visningar
1 864
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 026
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12+6 och jobbar som undersköterska i äldreomsorgen. Jag har sen vecka 8 fått ont när jag jobbar. Det drar och...
Svar
12
· Visningar
3 685
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp