YorkWann

Trådstartare
:crazy:det har ju blivit sånt strul med höet och analyser osv, så nu har vi fått göra om allt med hösilage, och analysen ska komma nu i veckan. Men nu har pållen (som är känslig för allt) fått "proteinknutor" kring sadelpartiet pga denna utfodring....*Om bara den där analysen ville komma nu då*
Ville bara skriva av mig lite..... :crazy:

Foderknölar heter det!

Men i ditt fall låter det mer som att sadeln inte passar, eller att schabraket är smutsigt/eller hästen.. :smirk:

Men vad bra att analysen kommer snart!!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 263
Senast: Shixle
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: Kristall10
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama