Åh, vad trött man blir ....

YorkWann

Trådstartare
.... när man är på träning och det verkligen inte går bra. Jag blir så frustrerad, vi kan ju! :cool:

Men idag hade han noll kontakt. Nada, ALLT annat var intressant. Han gjorde liksom momenten, men var någon helt annanstans-
Gha, vad trött jag blir på sånna här dagar...

Sv: Åh, vad trött man blir ....

.... när man är på träning och det verkligen inte går bra. Jag blir så frustrerad, vi kan ju! :cool:

Men idag hade han noll kontakt. Nada, ALLT annat var intressant. Han gjorde liksom momenten, men var någon helt annanstans-
Gha, vad trött jag blir på sånna här dagar...

Alla har du nog sådana dagar ibland. De kan inte alltid vara på topp. Vad har du för hund och vad tränar du?

Sv: Åh, vad trött man blir ....

Lustigt att skriver det, jag hade det lika eländigt i lördags på våran kurs! Hunden betedde sig som om hon aldrig lärt sig någonting och det kändes så pinsamt!!:crazy: Sen när vi kom hem var hon hur duktig som helst!! Men matte var nästan knäckt....!!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: Nota
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka