JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Åh, nu har bäbbarna fått upp ögonen!
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
KaZa
Startdatum
Startdatum
5 Dec 2003
Svar
Svar
11
Visningar
Visningar
1 162
Nu har mina bäbisar fått upp ögonen!
Snart blir de med andra ord ÄNNU sötare!
Snabba är de tydligen med allt, både att komma ut och öppna ögonen på 10:e dygnet.
Vad månne de bli av dessa?
Men det vet ju jag att de är födda champions.
Kul
-utan lampa..
Vad är det för ras? Bild?
Vi vill se bilder!!!
Det är schäferbäbisar 6 st! Bilder kommer troligen ikväll, ska försöka hitta kameran.
Väntar med spänning!!!!!!!!
Åååååhhhh
Vill ha!!!!!!!!!!!!
Är schäfer valpar alltid så mörka när de är små eller kommer valparna att behålla den underbara färgen?
De var nästan helt svarta när de föddes, med tillhörande grisrosa näsa och tassar.
Som tur är ändrar nosen alltid färg efter några dagar.
Dessa var väldigt fina i färgen när de föddes. De kommer att bli ljusare men det ser ut att bli ganska så tegelröda.
Hoppas de håller i sig!
ser inte bilderna..
jag ser inte heller nåt...
Gaah, jag ser ingenting
Övr. Hund
I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6
7
8
Övr. Hund
Varning för långt inlägg!
När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Dagbok
Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Övr. Katt
Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Valp 2025
Övr. Hund Så jävla jobbig valpen är under sena eftermiddagar, bara bits, försöker jaga katten och är som en hal ål:bag: Tur att han är söt och att...
Luzzan
36 minuter sedan
Svar: 809
Visningar: 55 805
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag och Tilda har varit på spårkurs, jättekul att gå kurs igen, och spår är hon ju en stjärna i!
Vi hann gå 2 spår vardera (vi var 5...
Trott
38 minuter sedan
Svar: 1 138
Visningar: 66 912
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Själva op gick fint och rehab inga problem, upplevde att allt sånt gick bra. Och första tiden var det ju inga problem med varken hunger...
bollen__
57 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 525
Hund