Åh nej, vi har blivit lurade!

gul_zebra

Trådstartare
Kära råttvänner!

Jag vill härmed meddela att lurendrejeriet kring råttorna blivit avslöjat i dagens Dalademokraten.
På mittuppslaget finns idag en artikel om hur man slipper möss inomhus. Där fanns en bild på en av våra sk "råttor" med tillhörande bildtext.

Lurendrejeriet rör alltså vilken art vi har. Det vi kallar råttor är inte råttor - det är möss. Nu återstår bara frågan vad det vi kallar möss egentligen är. Jag själv satsar nog en tia på att de egentligen är kameler.

Mittuppslaget
Bildtexten till stora bilden

:D

Sv: Åh nej, vi har blivit lurade!

Oh! Jösses och jag som i god tro köpte Råttor men de är tydligen i själva verket Möss! Ajajajaj. Jag ska genast gå och klaga på zoot att de ska ta in Riktiga råttor eller vad de nu än är!? :p

En tjuga på att de är Giraffer! :rofl:

Det är de säkert, bara för att vi inte ska få skaffa riktiga råttor! Vilka jävla lurendrejare! :eek: :mad: :D

Nä men sånt finns ju inte. Det måste vara kameler. Sådeså. För annars förlorar ju jag :P
Fast, undrar vad de som kallas kameler egentligen är då? :confused: :D

De som verkligen är kameler kanske inte finns :d

Kanske det! Men... Vad är de vi kallar elefanter förnåt då? :confused: Skalbaggar? :idea:

:rofl: Mina marsvin kallas med jämna mellanrum för hamstrar av folk som kommer hit. Jag kanske också har blivit lurad och egentligen köpt två groteskt feta hamstrar? :D

Skulle du kunna tänka dig leva så?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka