Åh nej :eek:

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 683
N

Notorius

Ska tävla på söndag, och mina nya prylar har inte kommit. Shit vad ska jag göra :p Jättestort problem det här. Det är som tur är bara en träningstävling, men något smarthuvud har ju kommit på att det ska vara stilhoppning :smirk:
Tror ni jag får minuspoäng om jag rider i bruna short-chaps + skor och en svart tröja. Matchar ju inte direkt :crazy:
Har ingen brun tröja heller.
Fan också :mad:

Sv: Åh nej :eek:

det tror jag inte att man får minus på, det är ju hur man rider och hur hästen går som man ska ge poäng för...

Men det ser inte fint ut :p Aja, får väl gå, folk får blunda om de tkr det ser för hemskt ut.

Annas är det ju lätt att lösa, besök i princip vilken klädaffär som helst så får du ju tag i en brun! :idea: :p

har du ingen gammal kavaj o stövlar du kan ha då?
Annars tror jag inte att de bryr sig. Senast jag hoppade stilhoppning (förra helgen) fick man inte ens några poäng för helhetsintryck. Gör en snygg och prydlig runda, men bra tempo och nogranna vägar så ska du nog se att det går bra ändå! :p

Haha nepp, bara en svart kavaj, det skär sig :p
Får väl panikköpa in svarta stövlar imorrn.
Hmm snygg runda var det ja :angel: min häst har aldrig tävlat förut, så jag är nöjd om vi ens kommer runt haha.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag spyr, har redan kräkts 3ggr. Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil... 2
Svar
30
· Visningar
2 739
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad heter den här?
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10