Agria stipendium

L

linneaforss

Hej är det någon som hört någonting om Agria stipendiumet som dem ska dela ut till en Junior kusk....

Sv: Agria stipendium

Har inte det gjorts? Tror jag läste nåt om det i kuskbladet...

Är tillfrågad om förslag på Junior kusk och har lämnat in några namn. Så vi får väl se vem det blir.
/M

Okej jag är nominerad från våran klubb! :D

Jaha! Grattis!! Vad var det för stipendier jag läste om då...:smirk:

Är det inte kuskringenstipendiena som det stod om i kuskbladet... De har stipendier sedan ett par år tillbaka...

Statuter Kuskringens stipendier 2004

Kuskringen är en ideell förening med syfte att främja svensk körsport genom stödjande åtgärder.

Föreningen skall verka för ökad bredd och topp inom körsporten samt verka för att höja den totala standarden på svensk körsport.

För att entusiasmera kuskar har Kuskringen instiftat två träningsstipendier på vardera 3.000:-

står mer om det på http://www.kuskringen.nu under info

Jaja...det var nog det ja! Visste att jag läst om nåt stipendium i alla fall!!

Nej det är inte det! Agria delar varje år ut ett stipendium för en lovande junior ryttare.... i det här distriketet, Och nu ska de även göra det till en ung lovande junior kusk!
Så det som ((>Carolus<)) pratar om tror jag inte är det! för jag har inte vart med i kuskbladet. Utan jag fick bara ett mail här om dagen där det stod att de anmält mig från min körklubb :P :D

Nora skrev att hon hade läst om ett stipendium i kuskbladet som redan var utdelat, och då svarade jag att det var nog deras eget stipendium... Roligt att det händer nåt för körningen. FÖR EN GÅNGS SKULL.....

Ja men min fråga va om nån hört nått om det stipendiumet ja frågade om :P Agria ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
229
Senast: Glimra
·
Hundträning Är det fler som ska gå Agria Hundpromenad i Stockholm imorgon? :)
Svar
5
· Visningar
544
Senast: Sel
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka