Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej, jag undrar vad skillnaden är på Agria racing försäkring och Agria A1. ska ringa på måndag och höra givetvis men vill veta vad ni ger för era hästar med någon av dessa försäkringar.
Jag har gått från agrias A1 till ingen försäkring och nu har jag agria recing.
Största skillnaden mellan A1 och recing är att skador på ben och rygg inte ingår så om hästen blir halt eller får en sen skada är det ur egen ficka pengarna kommer ifrån.
Vad som ingår går lätt att hitta på deras hemsida.
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Gravid - 1år Igår fick vi en 11-månaders här hemma ☺️
Vi tänkte ha öppet hus där familj och vänner få titta förbi. Blir några dagar innan födelsedagen ☺️
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.