Ägare övergav sina djur

Sv: Ägare övergav sina djur

Finns bara en sak att säga om sådana människor -AS!!:mad: Det finns alltid hjälp att få om man bara ber om det.

FY FAN! hur kan man göra så :cry: Hur kan man med gott samvete åka o lägga sig på en strand o veta att djuren DÖR därhemma?

/panaccea som grät i två timmar för några år sen när hon upptäckte att hon glömt kvällsfodra hästarna!

:eek: Men...hur är man funtad som 'människa' om man gör sånt?!
Jag hoppas de gör en sinnesundersökning för nåt är ju uppenbarligen helt FEL! :mad:

Och jag kommer ju från Ystad ursprungligen och har stått i flera stall däromkring när jag var yngre. Fy så obehagligt! :crazy:

Edit: får man länka här i nyheterna? Här är iaf originalartikeln: http://www.ystadsallehanda.se/ystad...rden-genomsoumlks-efter-goumlmda-kadaver.html
Vad 17 är det för fel på den där typen?!

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En djurgård i Enköpings kommun straffas med vite för att ha fortsatt bedriva ridverksamhet – trots att tillståndet drogs in redan 2018...
Svar
0
· Visningar
884
Senast: Gunnar
·
Däggdjur Vilken kontaktannonsrubrik. Fick 2 marsvin på halsen idag. Ägaren lämnade sin bostad och drog. Gick flera dagar innan det kom fram att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
32 589
Senast: doppler
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I lördags kom anmälan in till länsstyrelsen Skåne. Enligt den har det hittats sex avlidna hästar i hagarna hos en djurägare bosatt inom...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: lady_vip
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Upptäcker hemtjänst, sjukvård eller socialtjänst att djur far illa ska det kunna anmälas till länsstyrelsen, anser riksdagens...
Svar
2
· Visningar
437
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama