Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag blev med katt för några veckor sedan och nu kom jag och tänka på det här med ägarbyte, måste man göra ett sådant? Tänkte mest på att katten är öronmärkt och det kan väl vara bra om jag står som ägare om han skulle komma bort?
Räcker det att man går ner till veterinärerna i kommunen och antecknar det eller ska man göra ett ägarbyte?
Det är en vuxen katt som tidigare har bott på katthem.
Jag startade en tråd om att jag skulle skaffa katt och genom katthemmet fick jag tag i denna pojk.
Vacker
Det är SKK och Sverak som sköter id-registren, är din reggad så är det nog SKK. Men sen är det så att katten inte automatiskt reggas nånstans för att den blir märkt. Det beror på om kattägaren vid märkningen skickar in papprena och betalar summan det kostar att regga i SKK. Så fråga katthemmt om dom gjorde det, annars kan du göra det själv nu och då behövs ingen ägarändring.
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...