Är jag gnällig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är jag gnällig?

Bra att du talade om hur du mår iaf... och det är bra att du känner att du inte mår helt 100.
Jag kände aldrig själv att jag va dålig, bara att jag va tvungen att sova en timme mitt på dan:angel:
Mitt blodtryck steg oxå, så det är ju helt klart en varning...
Hoppas att det går bra för dig.
 
Sv: Är jag gnällig?

Jag jobbade heltid till sisådär v 20 någonting. Därefter blev det, om jag minns rätt, halvtid. Sedan kanske i v 25 blev jag omkullsprungen av häst som kom lös (jobbade på ridklubb) men det gick bra - dock blev jag därefter sjukskriven 25%, jobbade endast m kontorsjobb. De sista två mån var jag helt sjukskriven och hade ganska så orörliga veckor (åkte t ex rullstol vid alla promenader längre än 5 meter) pga svåra sammandragningar, låg även inne på BB mycket.
Men men, slutet gott allting gott
/Cecilia - mamma till två snart tonåriga killar...:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 716
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 326
Senast: Imna
·
Skola & Jobb Är det någon här som är duktig på att tolka kollektivavtal? Idag råkade jag och några kollegor ut för en mycket arg chef (vi har flera...
Svar
9
· Visningar
1 249
Kropp & Själ När ska man göra det egentligen? Vad är depression och vad är normal buckla i livets väg? Jag har så länge jag kommer ihåg alltid...
Svar
13
· Visningar
2 482
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp