Är det någon som kan....

JollyJumper

Trådstartare
...berätta vad Krafft Groov. Krafft Rehab respektive Krafft Pluss Grön kostar. Iaf ungefärliga priser. Jag skulle bli såååå glad och tacksam.

Tack
 
Senast ändrad:
Sv: Är det någon som kan....

tror vi gav runt 250:- för Pluss grön förra veckan, men är inte alls säker

det var inte jag som betalade så kollade inte så noga =)
 
Sv: Är det någon som kan....

Krafft Groov ger jag 135 :-/30 kg för
Rehab 180 :-/30 kg

Pluss har jag ingen aning om ...

mVH!
 
Sv: Är det någon som kan....

Här kostar Krafft Groov ca 130 och Nya Groov 189 kronor.
 
Sv: Är det någon som kan....

Hej jag köpte krafft groov idag som kostade 135 kronor för 30 kilo...
 
Sv: Är det någon som kan....

Tack alla!! Kan snabbt konstatera att "Plussen" som skulle passa min foderstat bäst är mer än dubbelt så dyr som det foder jag ger nu (med jämförbara värden). Måste kolla om grooven kan passa istället. TACK TACK
 
Sv: Är det någon som kan....

om det är proteinet du behöver så blir ju inte plussen dyrare i längden, då du behöver mindre mängd pluss för samma mängd protein...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
542
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
403
Senast: VLMF
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
4 146
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp