Ägglossning???

P

petra73

Ja undrar om ägglossningen kan utebli, precis som mensen kan göra ibland? Har inte haft så mkt koll på min ÄL innan men nu har ja köpt ÄL-TEST o se om de kan hjälpa oss att bli gravida. E de ngn me erfarenhet el som vet???Kram
 
Sv: Ägglossning???

Nog har jag för mig att ägglossningen kan utebli, men jag ska inte säga säkert.
 
Sv: Ägglossning???

Det händer att ägglossningen hoppar över utan att det behöver vara något fel...

Kan det vara så att du testar för tidigt? Om du har regelbunden menscykel så kan du räkna att ägglossningen sker 14 dagar före mensens första dag... (inte 14 dagar efter mensens första dag) Alltså börja testa någon dag tidigare.


Gira :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 124
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 906
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp