Adams Hall

Nebraska

Trådstartare
Hur går det?Blir han premierad?
Vad kommer han kosta?
Och vad händer om han inte blir premierad??

Sv: Adams Hall

Om han inte blir "godkänd" får hans avkommor inte registeras i stambok 1A vilket innebär att de inte får gå premie, vara med i STC-lopp o s v.

Jag har sett honom på nära håll några gånger, jag har för mig att han är hyggligt korrekt i framstället men är inåt i kotan höger bak.

Annars en snygg häst som var väldigt hingstig och lite ouppfostrad när han först kom men hans duktige skötare har fått bra fason på honom och han var trevlig sist jag var i kontakt med honom.

Jag tror han har mycket hög kapacitet.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 094
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
513
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka