O

Ohmywhy

Om man gör abort och får tabletter osv. Hur snabbt efter kan man få åka hem?
Tar man bara tabletter och sen inget mer eller vad händer?

En nära vän går igenom detta idag och vill veta lite vad hon går igenom rent i hur de gör och när hon kan tänkas åka hem?

Sv: Abort

Har 3 kompisar som gjort abort med tabetter och de tog först en tablett hemma och sen 2 st på sjukhuset. De stannade kvar där hela dagen då de blödde mycket och 2 st fick så ont att de behövde morfin. Sen blödde de olika länge och mycket efter hemgången. Den ena kunde åka och jobba dagen efter men byta binda ofta.

Vårdgudien har bra illustrerade filmer om vad som händer vid en abort. Länk

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 340
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 956
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar