ÄÄÄuuÖÖ!?!

Sv: ÄÄÄuuÖÖ!?!

passande rubrik du hade.. kunde du inte ha skrivit något vettigare?

Pete verkar ju ha rökt bort det mesta av sina hjärnceller så varför bli förvånad?
idioti är det och han borde inte få ha katt, men han betelar säkert en summa pengar till domstolarna och får behålla sina katter..

Han måste vara en av de mest miserabla och patetiska kändisar jag hört talas om.
Blir inte förvånad av hans sjuka grejer, däremot förvånad och äcklad över att det finns flera (varav några här på buke) som idoliserar honom och är attraherade av honom. :crazy::eek:

ja varför inte? alla har sina dåliga sidor (även fast vissa har fler än andra).. säger inte att jag gillar honom men jag kan väl lätta mitt hjälrta och säga att alla jag dejtat har haft mer eller mindre dåliga sidor och gjort dumma och idiotiska och till och med brottsliga handlingar i sina liv.. dumpade jag dem för det tror du?

låt den som är helt utan skuld kasta första stenen..

ja varför inte? alla har sina dåliga sidor (även fast vissa har fler än andra).. säger inte att jag gillar honom men jag kan väl lätta mitt hjälrta och säga att alla jag dejtat har haft mer eller mindre dåliga sidor och gjort dumma och idiotiska och till och med brottsliga handlingar i sina liv.. dumpade jag dem för det tror du?

Eh ...
Hur kom dina pojkvänner in i det hela?
Djurplågeri är aldrig försvarbart och om dina killar sysslat med att skada oskyldiga djur så tror jag faktiskt att du skulle dumpat dem ja.

Mer eller mindre dåliga sidor snackar du om ...

Om man förstör sin hjärna med droger so fine, om man tycker sådant är sexigt. Men att pumpa i sina fans droger och oskyldiga djur, nej jag står fast vid att det är konstigt att bli attraherad av och idolisera en sådan människa.

du skrev "och äcklad över att det finns flera (varav några här på buke) som idoliserar honom och är attraherade av honom." och det är tydligen fakta som du har sedan INNAN det kom ut att han drogar djur.. eller frågade du runt på buke om folk tyckte det var attrattivt att han drogar sina djur?
och om någon är attraherad av en annan person så betyder det iallafall för mig att man inte skulle säga nej till ett förhållande, dvs pojkvän-flickvän.. därav sambandet som du omöjligt kunde lista ut själv eller?

givetvis är ALDRIG djuplågeri försvarbart..
och visst är Pete extrem.. men det finns många totalt blåsta bimbos till fans som gör allt för honom.. låt dem knarka ihjäl sig hela bunten..

Jag har läst och sett bilder på där han sprutar droger in i medvetslösa tjejer innan jag skrev det + en del till.
Men det kanske man får räkna med om man är ett fan eller vad då?

Nu var det djuren vi pratade om i den här tråden.. och de som har honom som idol kanske inte har sett dom bilderna med tjejerna? vad vet jag, det finns många bilder på mina idoler som jag inte har sett.. man sitter inte å googlar fram varenda bildruta på hela nätet bara för att man har en idol..

Djuren vi pratade om?
Handlade ditt första inlägg till mig om djuren?

Om jag som inte läser mycket i tidningar och inte bryr mig så mkt om honom får reda på det från flera håll kan jag garantera att någon som idoliserar honom får reda på det.

ja.. jag har inte sagt något om HANS andra idiotiska aktiviteter.. bara om ANDRAS idiotiska aktiviteter.. men tjejer faller för killar som gjort idiotiska och brottsliga saker varje dag..

eller har jag fel?

ja.. jag har inte sagt något om HANS andra idiotiska aktiviteter.. bara om ANDRAS idiotiska aktiviteter.. men tjejer faller för killar som gjort idiotiska och brottsliga saker varje dag..

eller har jag fel?

Ja, folk skriver ju till mördare i fängelserna, det finns folk till allt ...

Pete Doherty är ett äckligt avskum, det här gör inte saken bättre. Hur i hela helv*te kan man bara komma på tanken?

Jag tvivlar inte en sekund på sanningshalten i den artikeln, han är dummare än tåget och det här är bara ännu ett bevis för det.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama