JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
West_
Startdatum
Startdatum
20 Sept 2003
Svar
Svar
46
Visningar
Visningar
4 585
Tack tack allihop, ska genast vidarebefodra till henne
söööööööööt
vilken sötnos
Hästmänniskan
Hejsan,
Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4
5
6
Hundhälsa
Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Gravid - 1år
Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en?
Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4
5
6
Övr. Hund
Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Guldfasanerna
Övr. Djur Okay @Sel ... Vi har serious withdrawal syndrom nu. Vi behover fler bilder :arghh:
hastflicka
18 minuter sedan
Svar: 1 428
Visningar: 121 837
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Klart att pälsen växer ut igen och inte är förstörd, däremot så blir det ju ett himla jobb att få den funktionell igen. Hårrötterna blir...
Mia_R
54 minuter sedan
Svar: 1 748
Visningar: 169 040
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund När man får tokryck mitt i natten och matte är tråkmåns (sover) så det enda logiska är att dra av henne täcket :devil:
geting
Idag kl 00:03
Svar: 483
Visningar: 27 716
Hund
Hagstolpar
Anläggning Varför i all fridens namn ska du ha 5 band? Speciellt så breda?
Luff
Idag kl 01:37
Födda-24
Avel Den där magkänslan som hästägare slår sällsn fel. Håller tummarna! Vad sa veterinären om prognos?
Jordgubbkiwi
Idag kl 01:08
Svar: 69
Visningar: 4 701
Avel
Hage
Anläggning Nej, man kan inte bränna några ändar på oimpregnerade stolpar, och tro att det ska hålla märkbart längre.
Det är en "gubb-myt". Liksom...
skogaliten
Igår kl 23:57