6 och 7årings-klassen på Strömsholm?

Weeazel

Trådstartare
Hej jag tänkte bara kolla vad som krävs för att man ska få starta med sin 6-7 åring vid tävlingarna på Strömsholm i maj, det finns ju en speciell klass för dem. Skulle vara kul att veta, måste man kvala in eller är det bara att anmäla sig som i vilken annan klass som helst, och vilken höjd och så är det i terrängen och i hoppningen, och vilken nivå på dressyren? :)

Sv: 6 och 7årings-klassen på Strömsholm?

man ska vara kvalad till klassen det går i. förra året var det en CNC* iaf, kan inte få upp proppen nu.

strömsholm ska väl förresten inte ha ngn sån klass i år :confused:

kunde öppna proppen nu och de ska bara ha **

strömsholm ska väl förresten inte ha ngn sån klass i år :confused:

kunde öppna proppen nu och de ska bara ha **

Va?! Fan va dåligt, e ju d roligaste att se på från sammandraget typ...
Synd att d va CNC*, va lite väl högt tycker jag, hade det varit lätt hade man ju kanske haft en chans :P

Vad dillar du om?? Den går i ** i år ,lätt klass har det aldrig varit där för häst överhuvudtaget.

TS frågade om 6-7årsklassen och du svarar "Den går i ** i år"
Det gör den inte eftersom den inte går alls :angel:

Det var bara ett förtydligande alltså ;)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 417
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023