4års championatet

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Frille
  • Startdatum Startdatum
F

Frille

Eller vad det nu heter... Vart hittar man information och anmälan till det? Jag har en 4 åring som vi vill anmäla dit. Men vart hittar man all information? Är det nått särskilt man måste göra för att vara med? Hästen är bedömd tidigare, på inom exteriört och i hoppning. Har fått mycket bra på sina gångarter och har fått 8-8 i hoppning....
Räcker det för att vara med? Han är även fin ridbart och går i form i skritt, trav, galopp och kan länga och korta.
Nn som kan, hjälp mig! :crazy:

tack jag hittade all information jag behövde även hur man visar hästen, är det någon minimi ålder på hur gammal ryttaren eller visaren måste vara? :banana: :bump:

Sv: 4års championatet

Nej, det går att kvala genom att rida felria rundor (2st?) i 1m hoppningar på vanlig tävling också.

Nej, 3 stycken felfria rundor efter att hästen är ansluten (har deltagarbevis som fylls i på tävlingen), dock är tråden från 2004 så den är nog ganska inaktuell nu.

Gaaah. Såg att den var från juli, men inte 2004.

Vad jobbigt det är när folk plockar upp gamla trådar, man blir ju förvirrad!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 778
Senast: Ramona
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 970
Ridning Hej! Jag måste få all hjälp jag kan få just nu. Jag blev medryttare på en jätte fin 7 åring för snart 3 månader sedan. Problemet är bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 976
Senast: MiniLi
·
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka