carrin

Trådstartare
Vad krävs för start i scandivian open på en fyraåring? Hon är tre i år så det är till nästa år som jag är intresserad.Väldigt tacksam för svar

Sv: 4åring

Vill du vara med på Championat med din fyraåring är det Flyinge på hösten som gäller. Tror att det är 2 eller 3 nollor i 1 m som gäller?? Sen som 5 o 6 åring kan du hoppa både i Falsterbo och Flyinge.

Sv: 4åring

Till Championatet kan du direktkvala till final om din häst blir bästa hopphäst på kvalitetstävlan i din region.
Annars kvalar du genom 3 nollor i 100cm, sedan finns olika semifinaler i landet, och om du har en riktigt bra häst kvalar du där till final!
Allt detta kan du läsa på ASVH s hemsida

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Alla fyra svenska hopphästarna gick igenom lördagens hästbesiktning. Det är nu klart vilka tre ekipage som startar i den individuella...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 129
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: Rumpnissen
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar