30 dagers drektighet

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Grethe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 678
G

Grethe

Skulle inn til vet. i dag for å ta ultraljud av mitt sto i dag. Men etter en time med pröving å få henne inn i slepet ga vi opp. Hun var da på veg opp på bakbena og jag var redd for at hun skulle falle bakover. Hur viktig er det med ultralyd på 30-35 dag? Skal inn å kolla igjen på 90 dögn ( hingsten skal betales)
Hun har aldri värt svårlastad tidligere så dette kom som et sjokk på oss.

Sv: 30 dagers drektighet

Är hon ultraljudad på ca 17 dygn? Och allt såg bra ut?
Isåfall är det väl ingen fara med att hoppa över detta ultraljudet på dygn 30...
Jag ultraljudar aldrig mina ston mer än 17 dygn, om allt ser bra ut.
Nästa gång jag kollar dem är på hösten.

Sv: 30 dagers drektighet

Takk for svar. Jo hun var på ultraljud det 17 dögnet og alt så bra ut. Har inte lyst å utsette henne for ekstra stress i denne perioden. Om hun inte brunster i närmeste fremtid er jo babyen forsatt der.

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Freazer
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp... 2
Svar
39
· Visningar
2 384
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka