3 frågor till er som tävlar dressyr!

T

TotallyLost

Vad har ni för tävlingsstövlar? Får man tävla i dessa stövlar på lokal dressyr tävling?
Får man ha bara skjorta när man riderfram eller måste man ha kavajen på sig?
Tack på förhand :bow:

Sv: 3 frågor till er som tävlar dressyr!

jag har ett par jättegamla och hemskt obekväma stövlar.....e för lat för å skaffa nya........
javisst får du tävla i dom stövlarna!
och ja, man får rida fram i bara skjorta

de e bara å tävla på! :D
Lycka till förresten!

jag har ett par cavallo piaff när jag tävlar

sen ja på dina andra frågor du får tävla i dom stövlarna och rida fram i bara skjorta.

Förut hade jag ett par graningestövlar och nu har jag fixat ett par italienska stövlar med snörning längst ner typ. Inte några dyra eller så men är ju lite finare än de andra :)

Sådana har ju jag :) Nästan .

Mina är lite grövre modell .

Men visst är dom sköna :bump:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 012
Senast: Bison
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka