3-delat pessoa magic bit

G

grl

Har ett pessoa magic bit, tredelat med "guld" mittdel - men hur ska det sitta? Det är ju ledat olika åt olika håll, som jag förstått är meningen att mittdelen inte ska kunna slå upp i gommen, det känns bara så stelt om man använder det så, det blir inte så mkt rörlighet i bettet. Någon som använder det?

Sv: 3-delat pessoa magic bit

Ja, det ska vara åt det hållet att det inte slår upp i gommen, alltså låser sig när du försöker böja det uppåt.

Sv: 3-delat pessoa magic bit

Tack!!
Droppen då, eller mittedelens utbuktning, ska den vara framåt eller bakåt?
Känns som att jag kan hitta anledning till båda varianterna, men dte kanske är någon som vet?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 293
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 609
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar