3-delat pessoa magic bit

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare grl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 206
G

grl

Har ett pessoa magic bit, tredelat med "guld" mittdel - men hur ska det sitta? Det är ju ledat olika åt olika håll, som jag förstått är meningen att mittdelen inte ska kunna slå upp i gommen, det känns bara så stelt om man använder det så, det blir inte så mkt rörlighet i bettet. Någon som använder det?

Sv: 3-delat pessoa magic bit

Ja, det ska vara åt det hållet att det inte slår upp i gommen, alltså låser sig när du försöker böja det uppåt.

Sv: 3-delat pessoa magic bit

Tack!!
Droppen då, eller mittedelens utbuktning, ska den vara framåt eller bakåt?
Känns som att jag kan hitta anledning till båda varianterna, men dte kanske är någon som vet?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 515
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 293
Senast: fixi
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
9 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus

Hästrelaterat

Tillbaka