3 delat D rings bett sökes!!!

W

Willgott05

Hej!
Jag behöver eran hjälp nu känner jag. Har kollat runt över allt i princip efter ett 3 delat D rings bett i stl 12,5. Dock ska det inte vara några kopparinslag i bettet då min häst inte tål koppar. Pris spelar ingen roll, bara jag får tag i detta bett så snart som möjligt! Vore super om ni ville hjälpa mig!:D

Sv: 3 delat D rings bett sökes!!!

Måste det absolut vara D-ring? Börjes har ett tredelat fullcheek om det duger. Annars finns det en hel del på e-bay om du söker.

Ja, jag söker ett D rings bett, han har redan ett fullcheek, 3 delat tränsbett mm. Fick låna ett D rings bett i hoppningen till honom o de funka han super på, bara det att det fick ja bara låna...

Var det ett tredelat utan mässing? Om så kan du ju fråga den du fick låna det av vart denne köpt det.

Ja det var ett tre delat utan mässing/koppar. Det gjorde jag och fick svaret att denne inte kom ihåg vart den köpt bettet....

Om jag inte minns helt fel får hööks in ett tredelat anatomiskt bett med d-ring snart.

Jo det finns på hööks men det kommer inte hem förrens den 5 oktober. Och jag behöver mitt bett innan den 5;e oktober!!

Det räcker inte med ett tredelat bett med fasta ringar? Då finns det många fler att välja på.

Globus har ett tredelat muffbett med droppe som är väldigt likt ett d-ringsbett.

Som sagt är det ett D rings bett jag är ute efter. Min häst blir aningen stark i hoppningen och jag fick låna ett D rings bett som han lyssnade mkt bättre på! Jag rider honom på ett 3 delat med fasta ringar/ eggbett. Men D bettet tog han o lyssnade mke bättre på!

Jag har ett från Sprenger tredelat med d-ringar. Huruvida det är koppar i vet jag inte och jag har inte tänkt att sälja mitt men du kan väl gå in till någon som säljer Sprengers sortiment och höra dig för

Senast ändrad:

Hööks?

500644_01.jpg

Hööks verkar bra, men kommer inte hem förrens den 5 oktober. Och jag behöver mitt bett innan den 5 okt. Hade önskat att jag fått tag i något billigare men jag har köpt ett för 800 nu. Ett EZ Control Stubben. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag tänkte fråga bara, vad har ni för erfarenheter utav bettet nedan? Det kommer ifrån Fager och modellen heter "John Universal"...
Svar
6
· Visningar
2 178
Senast: Dopy
·
Utrustning Hej, har en häst som kan bli ganska på och framtung när vi hoppar, och hade tänkt att köpa hem ett bett för att testa om det blir...
2
Svar
20
· Visningar
2 938
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Jag är inte så världsduktig på bett och skulle därför behöva hjälp. Det handlar om min 9-åriga D-ponny jag haft i snart två år...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: caballus
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 854
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka