jenny82
Trådstartare
Min mammas katt Wilma födde idag 3 söta små bebisar, hon är förstföderska, den första katten klara hon helt själv, åt upp moderkakan osv. Andra kissen strunta hon nästan i så vi fick hjälpa henne, det tog ganska lång tid med innan den kom ut, fick klippa navelsträngen på både katt nummer 2 och 3.
Vi är inte helt säker på om katt nr 2 kommer klara sig då han var fruktansvärt tagen, såg död ut när han kom ut men kvicknade till efter att vi torkat honom lite o så, vi fick hjälpa den med att hitta en spena sen med för han verkade varken ha lust lr ork till det själv.
Dom andra 2 är mår jättebra iaf
Är det nån som har varit med om samma grej? Har era överlevt lr rent av dött? Jag hoppas verkligen att han kommer klara sig eftersom att det är den jag vill ha sen då isf.
Det är den till vänster jag är orolig för.
Vi är inte helt säker på om katt nr 2 kommer klara sig då han var fruktansvärt tagen, såg död ut när han kom ut men kvicknade till efter att vi torkat honom lite o så, vi fick hjälpa den med att hitta en spena sen med för han verkade varken ha lust lr ork till det själv.
Dom andra 2 är mår jättebra iaf
Är det nån som har varit med om samma grej? Har era överlevt lr rent av dött? Jag hoppas verkligen att han kommer klara sig eftersom att det är den jag vill ha sen då isf.
Det är den till vänster jag är orolig för.