Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inte fått min än, fick ta med kvittot på förra tävlingen och det verkar som att jag får göra det på nästa med om 1½ vecka. Det är snart 1 månad sedan jag betalade. Jobbigt att hålla reda på kvittot
Idag uppgraderade jag min licens till regional, det finns så få LA på lokaltävlingar här omkring så jag har inget annat val än att börja rida regionalt. Så nu får jag vänta på en ny bricka igen .
Hmm jag betalade min den 27 januari och har fortfarande inte fått min...börjar bli riktigt otålig nu!!!! har fått ha med kvitto på två tävlingar nu....
Jag betalade min licens i god tid innan första tävlingen. På internet. Utan att skiva ut "kvitto". Och räknade givetvis med att få den innan det var dax för tävling (DUM som jag är ).
Men icke. Innan jag fick brickan var jag dock på tävlingar med anmälan genom TDB och där går det ju inte att anmäla utan betald licens, så jag fick starta utan bricka eller kvitto.
Men nu har jag fått den, typ 5-6 veckor efter den betalades...
Jag fick min licens i torsdags, tror jag det var. Betalade precis före årets första tävling så typ 20 mars eller så. Den leveranstiden tycker jag är helt okej
Ekonomi & Juridik
OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!!
Förvirringen känns...
Trädgård & Växter Tror också på sork. Råttor brukar inte gräva hål ute i gräsmattan utan vill gärna in under/i kanten av saker, tex under terasser, inne...