JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
2007 - ett höjdarår för ridsporten
(Gotlands Allehanda)
Säsongen närmar sig. I februari avgörs de första tävlingarna på ön.
GA-sportens ridsportexpert Ingrid Norrby har kartlagt de största talangerna i ridsportens olika grenar.
- 2007 kommer att bli ett riktigt spännande år, tror GA-
sportens Ingrid Norrby.
http://www.gotlandsallehanda.se/GEN_Utmatning.asp?ArticleID=1397936
Moderator
Hästnyheter
(Gotlands Allehanda)
Årets stora höjdpunkt inom ridsporten var SM i körning på hemmaplan i Bunge. Detta SM blev dessutom smått...
Hästnyheter
(Gotlands Allehanda)
Mycket pengar står på spel när finalen i Onsala Arabians distanscup avgörs på Tingstäderitten den 6 oktober...
Hästnyheter
(Gotlands Tidningar)
Nästa sommar kommer den svenska ungdomseliten i körning att gästa Gotland.
Bunge står som värd när 2007 års SM...
Hästnyheter
(Gotlands Tidningar)
Ridsporten är den idrott som har den vidaste bredden inom en och samma idrott. Samtidigt är det en idrott i behov...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Vaknat till av oljud från köket och varit till toaletten, petat till Wilma två gånger när hon satt i sängen istället för att gå på jakt...
Mia_R
4 minuter sedan
Svar: 773
Visningar: 30 952
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Wilma sköter inte sitt jobb! Jag vaknar till och hör en massa oljud från köket och Wilma sitter i fotändan av sängen istället för att...
Mia_R
8 minuter sedan
Svar: 1 315
Visningar: 65 490
Allmänt
Sova över hos killar
Övr. Barn 🚩🚩🚩🚩
Hade den här tråden handlat om två vuxna personer, en ung kvinna och hennes tjatiga manliga vän, då hade folk antagligen sagt att...
Mkb
41 minuter sedan
Svar: 162
Visningar: 8 583
Barn
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Smakligt ben verkar många hundar uppskatta de nordiska tuggbenen med päls kvar, tex. Monster Hairy och Njords.
Hållbarare är tex...
Breen
Igår kl 23:53
Svar: 10
Visningar: 247
Hund
Vad heter den här?
Övr. Katt Min mamma hade två katter för många år sedan nu, dom hette Biggan och Ada :D
Seabaz
Igår kl 23:26
Svar: 68
Visningar: 3 435
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Alla uppfödare jag känner inkl mig själv klipper klor på våra valpar 1 gång i veckan from v1. så dom flesta valpar är vana vid det
dobbis
Igår kl 22:45
Svar: 828
Visningar: 58 530
Hund