2 olika analyser, samma foder

Agent Orange

Trådstartare
Har fått en analys av bonden som säger mycket låga värden och har sedan gjort en egen analys som säger MYCKET höga värden...Vad göra nu.. Ska jag bara glömma det där med foderstater eller....? SUCK!:confused:

Sv: 2 olika analyser, samma foder

Oj, annars brukar det vara tvärtom.

Misstänker att om du tagit ett representativt prov så ska det inte vara ngr problem med att använda ditt resultat. Du har ju ingen aning om hur bonden tagit sitt prov.

Svärföräldrarna gjorde alltid så att de klippte av alla fröställningar och blad och skickade in de och slängde stråna, vilket medförde att de fick dundervärden, alltid, på sitt ensilage.:D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 792
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 855
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar