nomigan
Trådstartare
Har alltid haft en speciell kärlek till stilen, förstår inte varför jag inte börjat tidigare... är det för sent att börja nu om man vill "satsa" på det? Jag kommer inte kunna skaffa en häst, jag har försökt efter att min skötar/foderponny dog för ett år sedan. Men nu har det blivit en valp istället för mina ihopsparade 12000. Men jag hade ingen möjlighet att skaffa en häst, stallplatsen på skolan var aldeles för dyr för att jag skulle kunna betala själv.
Men jag ska gå på naturbrukslinjen med hästinriktning i alla fall och funderar på att gå på westernridskola samtidigt. I trean kommer vi få praktisera utomlands om vi vill, och då skulle det vara kul om man kunde ordna en praktikplats i typ wyoming, nebraska, montana eller kanske texas.
Skulle helst vilja jobba på en ranch i framtiden, eller kanske ha en häst att tävla i western med och jobba med något annat. Jag vet inte ännu, men frågan är hur mycket jag hinner lära mig på tre år inom western?
Tack i förhand!
Men jag ska gå på naturbrukslinjen med hästinriktning i alla fall och funderar på att gå på westernridskola samtidigt. I trean kommer vi få praktisera utomlands om vi vill, och då skulle det vara kul om man kunde ordna en praktikplats i typ wyoming, nebraska, montana eller kanske texas.
Skulle helst vilja jobba på en ranch i framtiden, eller kanske ha en häst att tävla i western med och jobba med något annat. Jag vet inte ännu, men frågan är hur mycket jag hinner lära mig på tre år inom western?
Tack i förhand!